Personalitzant objectes Rebar


Quan personalitzeu un objecte Rebar, veureu la finestra següent:



Teniu la possibilitat d'afegir un recurs de mapa de bits a cada banda per tal que la seva imatge pugui ser el fons de la banda en qüestió. Si ho feu, el mapa de bits ha de ser un recurs existent a la Taula d'Imatges de l'Editor de Recursos. Tots els recursos bitmap que hi hagi estaran disponibles a la finestra de personalització de l'objecte Rebar.

Cada banda pot tenir un control existent assignat, però només per aquells controls que siguin fills de l'objecte Rebar. Per tant, tots els controls que hagin de ser assignats a una banda s'han de col·locar dins l'objecte Rebar, atès que seran els únics que estaran disponibles al desplegable Control fill.


OBSERVACIONS: El número d'índex de cada banda d'un objecte Rebar també és el seu IDentificador. En temps d'execució, aquest IDentificador és el que s'utilitza per identificar la banda als missatges de notificació de dibuix personalitzat ("custom draw").

AVÍS: Un control fill només pot estar assignat a una banda de l'objecte Rebar. En temps d'execució, tots els controls que siguin fills d'un objecte Rebar, i que no estiguin assignats a cap banda, seran amagats (no visibles).