Personalitzant objectes Rebar
Quan personalitzeu un
objecte Rebar,
veureu la
finestra següent:
Teniu la possibilitat
d'afegir un recurs de mapa de bits a cada banda per tal que la
seva imatge pugui ser el fons de la banda en
qüestió. Si ho feu, el mapa de bits ha de ser un
recurs existent
a la Taula d'Imatges
de l'Editor de Recursos. Tots els recursos bitmap que hi hagi estaran
disponibles a
la finestra de personalització de l'objecte Rebar.
Cada banda pot tenir un control existent assignat,
però només per aquells controls que siguin fills
de l'objecte Rebar. Per tant, tots els controls que hagin de
ser assignats a una banda s'han de col·locar dins l'objecte
Rebar, atès que seran els únics que estaran
disponibles al desplegable Control
fill.
OBSERVACIONS:
El número d'índex de cada banda d'un objecte Rebar
també és el seu IDentificador.
En temps d'execució, aquest IDentificador
és el que s'utilitza per identificar la banda
als missatges de notificació de dibuix personalitzat
("custom draw").
AVÍS:
Un control fill només pot estar assignat a una banda de
l'objecte
Rebar.
En temps d'execució, tots els controls que siguin fills d'un
objecte Rebar,
i que no estiguin
assignats a cap banda, seran amagats (no visibles).