Mètode OutputString
Prototip
OutputString Proto lpszString:LPSTR, bClear:BOOL
Sintaxi
Invoke OutputString, lpszString, bClear
Funció
Mostra una cadena de text acabada en zero a la finestra de sortida de la instància de l'Easy Code que ha llançat l'aplicació que crida al mètode.
Paràmetres
lpszString
Punter a l'adreça efectiva de la cadena que s'ha de mostrar.
bClear
Indica si la finestra de sortida ha d'esborrar tot el seu text abans de mostrar la nova cadena de text. Pot ser un dels següents valors:
FALSE La finestra de sortida no esborrarà el text existent.
TRUE La finestra de sortida esborrarà el text existent abans de mostrar la nova cadena de text.
Valor de retorn
Cap.
Si
lpszString és NULL,
o és una cadena buida, el mètode no fa res.
D'altra
banda, aquest mètode comprova si la cadena de text indicada
per
lpszString finalitza amb els caràcters de
salt de
línia, <CR> (Carriage
Return) i
<LF> (Line
Feed). Si no,
el métode envia aquests dos caràcters a la
finestra de sortida
immediatament després de mostrar la cadena de text.
OBSERVACIONS:
El mètode OutputString
espera que lpszString sigui una cadena Unicode si
l'aplicació s'està executant com a Unicode,
o una cadena ANSI si no (vegeu el mètode IsAppUnicode).
Podeu cridar al mètode OutputStringA
per mostrar cadenes ANSI en aplicacions Unicode, o al
mètode OutputStringW
per mostrar cadenes Unicode en aplicacions ANSI. La
llargada de lpszString no ha de ser més
gran de 255
caràcters, altrament serà retallada.
IMPORTANT: Per
tal que aquest mètode funcioni, l'aplicació que
el crida, és
a dir, el vostre projecte, s'ha d'haver executat amb
l'opció de menú "Projecte =>
Executa"
de l'Easy Code (o amb el botó play de la
seva barra d'eines), de manera
que les cadenes de text es mostrin a la finestra de sortida
(pestanya Debug) de la instància de
l'Easy Code des d'on s'ha
executat, altrament no tindrà cap efecte.
D'altra banda, tingueu en compte que l'aplicació que crida
aquest
mètode ha de tenir drets d'Administrador,
per tant, si el
vostre usuari té aquests drets, executeu l'Easy Code com a
Adminsitrador,
o afegiu un Manifest al projecte que crida a aquest mètode
(amb el
Manifest predeterminat creat per l'Easy Code n'hi haurà
prou).
Si el vostre usuari no té drets d'Administrador,
haureu
d'executar l'Easy Code com a Administrador,
però llavors s'us demanarà la contrasenya d'Administrador.