Mètode FloatToString
Prototip
FloatToString Proto fValue:Real8, lpszBuffer:LPSTR
Sintaxi
Invoke FloatToString, fValue, lpszBuffer
Funció
Converteix un valor de doble precisió en una cadena de text.
Paràmetres
fValue
Valor de doble precisió que s'ha de convertir (Si us plau vegeu l'AVÍS al final de la plana).
lpszBuffer
Punter al buffer que rebrà el valor convertit.
Valor de retorn
Eax/Rax torna el número de caràcters que s'han dipositat al buffer.
OBSERVACIONS: El mètode FloatToString diposita una cadena Unicode a lpszBuffer si la aplicació s'està executant com a Unicode, o una cadena ANSI si no (vegeu el mètode IsAppUnicode). Podeu utilitzar FloatToStringA per obtenir cadenes ANSI en aplicacions Unicode, o FloatToStringW per obtenir cadenes Unicode en aplicacions ANSI.
AVÍS: Quan es
treballa amb projectes
de 32 bits amb FASM, GOASM o SOLASM,
el paràmetre fValue (que és
un valor QWORD)
s'ha de dividir en dos paràmetres DWORD
de la següent manera (fTest seria una
variable QWORD
amb un valor de doble
precisió):
FASM:
stdcall FloatToString, DWORD
[fTest], DWORD [fTest
+
4], [lpszBuffer]
GOASM:
Invoke FloatToString,
[fTest], [fTest + 4], [lpszBuffer]
SOLASM:
invoke FloatToString,
ecx, edx, [lpszBuffer]
;Els registres
ecx i edx s'han
d'haver
carregat abans de fer la crida (mov ecx, dword [fTest] i mov edx, dword
[fTest+4])
Vegeu també el mètode StringToFloat.