Mètode FloatToString


Prototip

FloatToString Proto fValue:Real8, lpszBuffer:LPSTR

Sintaxi

Invoke FloatToString, fValue, lpszBuffer

Funció

Converteix un valor de doble precisió en una cadena de text.

Paràmetres

fValue

Valor de doble precisió que s'ha de convertir (Si us plau vegeu l'AVÍS al final de la plana).

lpszBuffer

Punter al buffer que rebrà el valor convertit.

Valor de retorn

Eax/Rax torna el número de caràcters que s'han dipositat al buffer.


OBSERVACIONS: El mètode FloatToString diposita una cadena Unicode a lpszBuffer si la aplicació s'està executant com a Unicode, o una cadena ANSI si no (vegeu el mètode IsAppUnicode). Podeu utilitzar FloatToStringA per obtenir cadenes ANSI en aplicacions Unicode, o FloatToStringW per obtenir cadenes Unicode en aplicacions ANSI.

AVÍS: Quan es treballa amb projectes de 32 bits amb FASM, GOASM o SOLASM, el paràmetre fValue (que és un valor QWORD) s'ha de dividir en dos paràmetres DWORD de la següent manera (fTest seria una variable QWORD amb un valor de doble precisió):

FASM:       stdcall FloatToString, DWORD [fTest], DWORD [fTest + 4], [lpszBuffer]
GOASM:    Invoke FloatToString, [fTest], [fTest + 4], [lpszBuffer]
SOLASM:  invoke FloatToString, ecx, edx, [lpszBuffer]   ;Els registres ecx i edx s'han d'haver carregat abans de fer la crida (mov ecx, dword [fTest] i mov edx, dword [fTest+4])


Vegeu també el mètode StringToFloat.