Mètode WriteTextLine
Sintaxi
Invoke WriteTextLine, hHandle, lpszBuffer
Funció
Escriu una línia de text en un fitxer obert.
Paràmetres
hHandle
"Handle" d'un fitxer de text obert (tornat per OpenTextFile).
lpszFileName
Punter a l'adreça efectiva d'una cadena que conté la línia de text que s'ha d'esciure.
Valor de retorn
Eax torna TRUE si s'ha pogut escriure la línia, o FALSE si no.
OBSERVACIONS:
Aquest mètode comprova si els dos últims
caràcters de la cadena són <CR>
i <LF>.
Si no ho són, s'afegeixen al fitxer (però no
a la cadena). D'altra banda, si l'últim caràcter
és un <CR>
però no va seguit per un
<LF>,
el caràcter <LF>
s'afegeix al fitxer.
OBSERVACIONS:
El mètode WriteTextLine
espera que lpszBuffer
sigui una cadena Unicode si la aplicació s'està
executant com a Unicode, o una
cadena ANSI si no (vegeu el mètode IsAppUnicode).
Podeu utilitzar WriteTextLineA
per escriure línies de text ANSI en
aplicacions Unicode, o WriteTextLineW
per escriure línies de text Unicode
en aplicacions ANSI.
Quan escriviu fitxers Unicode, recordeu
que els dos primers bytes (una paraula) no són un
caràcter Unicode, sinó un codi que identifica el
tipus de fitxer Unicode ("little endian" o "big endian"). Poseu
aquest dos primers bytes a 0FFFEH
per "little endian", o 0FEFFH
per "big endian". Tingueu en compte que el mètode ReadTextLine
llegeix fitxers Unicode en format "little endian".