Objecte Thread (Només projectes visuals)
Des de la
versió 1.0.06.0019,
l'Easy Code incorpora el nou objecte thread, que
permet crear
threads fàcilment a qualsevol
aplicació visual.
Un objecte thread es tracta com
un objecte control, per tant,
té una constant de l'identificador del control com qualsevol
altre objecte.
Per a més informació sobre com obtenir
l'identificador d'un control, vegeu
Obtenint
els identificadors dels controls.
Quan s'afegeix un objecte thread
a una finestra, també es crea
un procediment per al thread. El nom d'aquest
procediment es forma
amb el nom de la owner window més el nom
de l'objecte thread
(respectant majúscules i minúscules), com a
qualsevol altre control. Per exemple,
si l'objecte thread té el nom Thread1,
i es troba dins d'una finestra
anomenada Window1, el seu nom de procediment
serà Window1Thread1,
i aquest serà el procediment al que el thread
cridarà. Tenint en compte això,
NO CANVIEU MAI manualment el nom del procediment, per tal que el thread
pugui funcionar correctament. Quan es canvia el nom de l'objecte thread
(o el nom de la owner window) a la finestra de
Propietats, l'Easy Code també
canvia el nom de procediment del thread d'acord amb
el nou nom.
També podeu passar l'adreça d'una variable existent al procediment del thread, indicant el seu nom a la propietat Parameter. L'adreça de la variable indicada es passarà com l'argument lpParameter. Vegeu la propietat Parameter per a més informació.
Després que el thread ha estat creat, potser voldreu obtenir el seu handle per tal de canviar el seu estat i/o prioritat (valors establerts en temps de disseny). Si és així, només cal que crideu el mètode GetWindowItem, com ho feu per a qualsevol altre control. Vegeu els exemples Threads i NetMon a la carpeta \EasyCode.Ms\Examples.
OBSERVACIONS: L'Easy Code pot crear fins a un
màxim
de 48 threads per cada aplicació. Per
tal de controlar
la prioritat i/o l'estat d'un thread, vegeu l'ajuda
de les
funcions de l'API GetThreadPriority,
SetThreadPriority,
ResumeThread
i SuspendThread.